Čtvrtek 14. 8. - U Hada

Čtvrtek 14. 8.

2014 > Dunaj
Čt. 14.8
Včera večer jsme narychlo ptehodnotili plány na cyklodovolenou. V západních Čechách, kam jsme chtěli vyrazit má celej tejden lejt. Takže pojedeme někam za suchem a teplem. Podle předpovědi má být celkem slušně na jižním Slovensku.

Ráno kupuju jízdenky do Štúrova. Za dva lidi a dvě kola chtějí 2070 Kč, což mne trochu překvapuje. A to ještě musíme do Starkoče po vlastni ose, neb se ve Vysokově opravuje železniční most a do busu, který zajišťuje náhradní přepravu by nás nevzali.
Vyjíždíme v 9.21.
Cesta docela odsejpá, minimum zastávek, vlak čistej a mezi H.K. a PCE dokonce wifi.

Ve Štúrove vystupujeme v 15.11. Prší a nebe je hnusně zadeklovaný.
Takže držková a halušky v nádražní restauraci a jedeme do města. Je to tu samý maďar, ale na knihu (mapa) a íčko se doptáme. V termálech jsou chatky i hotely obsazené a plac pro stany je samý bahno. Takže jedno pivko a vzhůru do sedel. Konečné rozhodnutí zní podle Dunaje proti proudu.
Vede to zpátky kolem nádraží, tak ještě večeři a borovičku.
Přestalo pršet, takže kolem sedmé vyjíždíme na západ. Vesnice Obid a kolem Dunaje. Před vesnicí Čenkov zastavujene u Motorestu při Dunaji. Hospodská je vstřícná a sama nám nabízí ať si za plotem postavíme stan. To se nedá odmítnout. K večeři zelnačka a bobguláš, dvě piva a v jedenáct uleháme.