Kozákov - U Hada

2013

Výlet na Kozákov
sobota 9. listopadu - neděle 10. listopadu 2013

Nábor ukončen, ubytování objednáno. Jede nás devatenáct:

Vlakem v sobotu v 7.01 z Náchoda do Semil pojedou :
Had, Jana, Hřebejk, Mateska, Honza, Gerda, Petr + Lída, Čtvrťák, Alenka, Korec J. + Radka (Staré Město) - pro tyto koupím společnou jízdenku
Ve Václavicích k nám přistoupí: Inge, Tom, Esther, Jon, Karlík. V Semilech budeme v 8.47
Do Semil přímo z Prahy přijedou v 9.07: Vojta + Petra

V Semilech můžeme navštívit m\'edstn\'ed zaj\'edmavosti, jako je radnice, zámek, kostel, mariánský sloup, krematorium a další. Kdo nebude mít zájem, počká se mnou v hospodě.
Z
akoupíme svačinku na cestu a vrcholové pivo a potom vyrazíme po zelené na Koz\'e1kov. Po cestě budou zájemci sbírat polodrahokamy a Karlík jim je bude roztloukat (bere kladivo).
Na vrcholu bude kochání nádhernými výhledy z rozhledny, která by měla být za příznivého počasí (které jistě bude) otevřená.
Riegrova chata na vrcholku Kozákova je v listopadu zavřená (alespoň mi to řekli do telefonu), takže plánovaný oběd nebude!

Potom se vydáme po červené do Malé Skály. Zde je zajištěno ubytování v TJ Sokol. K dispozici budou čtyři 4lůžkové pokoje a jeden třílůžkový.
Cena je 240 Kč + 40 Kč poplatek obci = 280,- Kč / osobu. Povlečení je na pokojích, ale ručníky si vezměte s sebou. V objektu je kuchyňka, takže případně vezměte i čaje, kávy a něco k nim a můžeme tam i posnídat.

Ale před tím bude ještě sobotní večera ne ten jsem zarezervoval 20 míst a večeři dle volného výběru v Restauraci pod Panteonem. Mají tam být Svatomartinské hody a čepují asi čtyři druhy piva, takže o hladu a žízni určitě nezůstanerme .
V sobotu bychom měli ujít celkem asi 17 kilometrů. Předpokládaná trasa je zde

V neděli bychom zkusili dojít do Turnova, odkud jede vlak v 12.42 (NA 14.56), nebo 13.58 (NA 16.45), nebo 14.42 (NA 16.56).
Pokud nás budou bolet nohy, tak je možné nastoupit už někde po cestě.